niedziela, 15 listopada 2009

No to są: łóżko i krzesła:)









Mam juz prawie wszystko w mieszkanku, w tym tygodniu przyjechalo lozko oraz krzesla !!!
Obawialam sie wysokiego wezglowia a okazalo sie na zywo, ze wcale nie jest takie wysokie, wrecz przeciwnie moglobybyc wyzsze, ale jest jak jest.

Dzis kiepska pogoda, nie ma deka slonca, wiec zdjecia sa kiepskie, ciemne.

Oto moje pierwsze aranzacje ubioru lozka, bedzie ich w przyszlosci duzo, duzo wiecej, bo poszewek na poduszki to ja mam mnostwo:)
Niedlugo bedzie Candy u mnie, wiec serdecznie Was zapraszam.

Posciel to bardzo ciemne szare plotno, na zdjeciach wyglada jak czarne:)

44 komentarze:

Anita pisze...

Bardzo fajnie to wszystko razem wygląda.podoba mi się bardzo łóżko. Zrobiła się naprawdę romantyczna atmosferka:)
Bardzo fajnie to urządziłaś:)

Pozdrawiam gorąco w ten deszczowy dzień:)

Anita

violka pisze...

wiedziałam, że pięknie będzie :)) wszystko tak fajnie do siebie dopasowane, że chce się do Ciebie zaglądać :))

Anonimowy pisze...

Po prostu chcę ci powiedzieć, że lubię twój blog! Daje mi energię i radość i chętnie back here!

Przepraszamy, jeśli tłumaczenie jest dziwne, ale używam stronę tłumaczenia Google.

Greetings from Agneta w południowej Szwecji

sylwia pisze...

Dzieki Anito, docelowo chce mniej romantycznie:)Styl caly czas mi sie zmienia.Szukam czegos fajnego, duzego na sciane cos bialo-czarnego, np. plakat, reklama, zdjecie.

Moze macie jakies propozycje ?

Pozdrawiam,
Sylwia

sylwia pisze...

Dzieki Violka,thank you Sinnlighet:)

Lavande pisze...

oj coś czuję, ze urządzanie mieszkania jeszcze się nie skończy:) przynajmniej ja bym chciała by trwało dalej, lubię podglądać Twoje poczynania w tym kierunku:)
a i u mnie wkrótce candy:)

pozdrawiam
Lavande

MariaPar pisze...

Idealne shabby chic ! Pozdrawiam.

W. pisze...

Śliczne łóżeczko. Wygląda idealnie jak by miało tam być od początku!!!
Na pewno się cudownie spało. Aranżacja łóżka naprawdę zachęcająca :)♥
Krzesła w kuchni takie sielskie, trochę w angielskim stylu albo prowansalskim. Pięknie pasują do mieszkania, i całej aranżacji.
Życzę słodkich snów na ślicznym łóżku oraz smacznych posiłków na nowych krzesełkach.
Pozdrawiam ♥

Kamila pisze...

Piękne , inspirujące wnętrze ...

Zakupy widać ,że się udały .
Pozdrawiam gorąco

Imoen pisze...

Za każdym razem gdy tu zaglądam zachwycam się na nowo Twoim mieszkankiem. Stworzyłaś urocze wnętrze. A nowe łóżko wpasowało się idealnie.
Pozdrawiam serdecznie.

sylwia pisze...

Bardzo dziekuje za przesympatyczne jak zawsze komentarze:)

Urzadzanie bedzie jeszcze dlugo trwalo, bo jak doskonale wiece uwielbiam przestawiac, zmieniac.I juz mysle o kolejnym przemeblowaniu:) Wiem, wiem nie jestem do konca zdrowa, ale ja nie umiem wysiedziec w miejscu, mam zbyt duzo pomyslow, energii troche mniej:)

Wczoraj wieczorem bylam na bardzo dobrym (moim zdanim) polskim filmie REWERS.
Nie widzialam takich tlumow od lat.

KASANDRA pisze...

Hm ... niesamowity klimacik stworzyłaś Sylwuniu ... jestem pod wielkim ba ogromnym wrażeniem

pozdrawiam cieplutko

Anonimowy pisze...

Hej Sylwia! Nic nie napiszę, bo wszystko zabrzmi banalnie, po prostu gratuluję efektu i życzę dalszych owocnych aranżacji. Justa

sylwia pisze...

Ale sie ciesze,ze sie Wam podoba:)Czlowiek jest prozny,lubi mile slowa.
A Wasze slowa dodaja mi skrzydel:)

Wracajac do lozka, to zamowilam wyzsze nic standardowo robia, bo mi zalezalo na tym, aby wszystkie moje bibieloty itp.schowac gdzies, a szafa i bielizniarka nie sa takie duze, wiec pod lozkiem mam druga szafe.Kupie jeszcze takie pudelka duze w Ikei i bedzie porzadek:)

Jeszcze mi zostala lazienka do dokonczenia, wneka, oswietlenie sufitowe i z tym mam najwiekszy problem, bo nie wiem jaki zyrandol-lampe powiesic? Myslalam nad fajnym krysztalowym.
Moze macie jakis pomysl ?
Szukam jeszcze jakiegos fajnego chodniczka, zeby rzucic kolo drzwi wejscowych, bo nie chce zeby sie deski wycieraly w tym miejscu.No i cos na sciany jeszcze bo takie lyse:)

Elle pisze...

Piękne łóżko! cudne krzesła :) Ślicznie mieszkasz :)
Pozdrawiam serdecznie :)

aagaa pisze...

Szczerze Ci gratuluję efektu jaki osiągnęłaś.Jest pięknie!
Pozdrawiam,buziaki

Anonimowy pisze...

No pięknie z łóżkiem i krzesłami, lepiej być nie może! Sylwuś dziękuje jeszcze raz za maila - bardzo mi pomogłaś ;) Czy kolor na Twoich ścianach jest całkiem biały ? pozdrawiam serdecznie !

Unknown pisze...

Pięknie,wszystko wygląda pięknie!

Anita pisze...

no tak.:)Styl mi też sie zmienia. Raz chcę tak a raz inaczej.Jeśli chodzi o coś na ścianę i czarno-białego to ostatnio upiększam swoje ściany czarno-białymi posterami z reklam z zagaranicznych pism o modzie. Mają naprawdę niesamowite zdjęcia. Wystarczy włożyć np. w antyramę.daje efekt to niesamowity efekt. Polecam:)

sylwia pisze...

Keri, staram sie pomagać jak moge.
Sciany to off white,numer konkretny musze troche poszukac, ale pamietam o Tobie i dam Ci znac.

Dziekuje za jeszcze wszystkim odwiedzajacym moj blog.
Anita, dzieki za pomysl, podpatrze:)

olla pisze...

Piękne nabytki Sylwio. Myślę, że wysokość zagłówka jest idealna, będzie można np.wygodnie poczytać w łóżku. Bardzo ładna aranżacja łóżka, taka romantyczna z kroplą surowości.

W. pisze...

Masz naprawdę pięknie w mieszkanku!! Zazdroszczę Tobie strasznie białej narzuty. Ja nigdzie nie mogę dostać białej wszędzie jest Ecry. Odnośnie światełka to polecam kryształowy żyrandol. Daj bardzo ładne światło. Proponuje kupić też stary żyrandol przemalować go na odpowiedni kolor. Też bardzo ładnie wygląda. A co do przedpokoju ja mam dywanik jak wycieraczka!! Można kupić w IKEA. Cały piach w nim zostaje. Uważam że jest praktyczny. Przynajmniej na zimę. Później używam dywaników z JYSKa lub Leroy Merlin takich do prania. Są bardzo wygodne.http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/20052187 (Link pochodzi ze strony IKEA i dotyczy dywanika z włókna kokosowego). U mnie w Szczecinie są sklepy z sieci OTTO tam można też takie znaleźć. Ja bardzo polecam dywanik kokosowy u mnie jest już drugi sezon :)♥
Pozdrawiam

sylwia pisze...

Wielkie dzieki Nikusiu, wlasnie myslalam,zeby dac wycieraczke do srodka, tylko chcialabym wieksza.Chodniczek nie spelni tej roli, szczegolnie zima, bedzie caly czas mokry.

Dzieki za linki, zaraz wszystko obejrze.

Gosia pisze...

Aż chce sie tam wkulnąć:)

sylwia pisze...

To zapraszam Gosiu:)

Przypomialam sobie,ze Wam jeszcze nie pokazywalam mojej zabawnej wycieraczki:)Zrobie ktoregos dnia zdjecie i mysle,ze ja przeniose do srodka, a na zewnatrz kupie inna.

Jolanna pisze...

Cudnie, nic więcej nie dodam... Ach... tylko kolorowych snów :)
Pozdrawiam ciepło i czekam na dalsze zmiany bo też je bardzooo lubię.
J.

peggykombinera pisze...

noooo widzę, że już Twoje M się zapełnia. Pieknie się wszystko prezentuje :) stół i krzesła - rewelacja :)

Małgosiaart pisze...

U Ciebie nawet telewizor dobrze się komponuje:) Ja mój koniecznie chciałam w szafie jakiejś zamknąć,pojawił się u mnie niedawno i jakoś przyzwyczaić się nie mogę;)Pięknie to wszystko zaranżowałaś:)

Tilo pisze...

Piękne łóżko i fajne, stylowe krzesła. Jednak dla mnie są one niewygodne ;)
Grunt, żebyś miała kolorowe sny!

byziak pisze...

Wyszło super, i łóżko i krzesła! Klimat cudowny w tym Twoim mieszkanku. Gratulacje :)

Alexa pisze...

Pięknie wszystko współgra ze sobą. Podoba mi się i łóżko i stół z krzesłami.
Powiedz mi, jak Ty to wszystko zmieściłaś na takim metrażu...? Chyba sekret tkwi w otwartej przestrzeni. Bo ja mam 40 metrów, a niestety nie mam ani łóżka, ani stołu :( Mieszkanko jest typowe, z wydzielonymi przestrzeniami życiowymi. A jeden z dwóch pokoi zajmuje syn. I teraz chyba wszystko staje się jasne :)
Pozdrawiam :)

Renata pisze...

Łóżko bardzo mi się podoba, a jeszcze bardziej pościel.
W ogóle robi się u Ciebie coraz fajniej :)
Pozdrawiam serdecznie

sylwia pisze...

Tilo na krzeslach beda poduszki.
Alexa ja tez sie zastanawiam jak mi sie to wszystko zmiescilo i jeszcze na srodku moge tancowac:)To zasluga otwartej przestrzeni, sa plusy i miunsy tego.Chcialabym miec jednak oddzielnna sypialnie, chociaz 10m.
Alizee, posciel na zdjeciach wyglada kiepsko, na zywo jest duzo, duzo ladniejsza.Jak bedzie okazja to ja pokaze w lepszej perspektywie:)

Pozdrawiam,
S.

Kasia pisze...

zawsze z ogromnym zainteresowaniem zaglądam tu do Ciebie, widzę, że kolejne zakupy udane...że ho, ho...
nie mogę oderwać oczu od krzeseł są prześliczne, a łózko, ba ..poezja...;-)))

pozdrawiam ;-)

ushii pisze...

sielsko-anielsko zrobiło się w części jadalnej, bardzo mi się podoba

łóżko też ładne...

a czarno-białe zdjęcia i plakaty u nas dostępne są okropnie oklepane na ogół - byłaś w galerii plakatu w Wilanowie? tam czasem fajne są
albo jakąś własna fotkę w dużym formacie w b&w - będzie niepowtarzalnie :)

Aga robie-bo-lubie pisze...

AAAA jaki super blog! Od dzisiaj jestem stałą bywalczynią tutaj! Pozdrawiam autorkę. Dobra robota!

sylwia pisze...

Ushii, nie znam galerii plakatu w Wilanowie, dzieki za informacje.

Pozdrawiam Sylwia

violka pisze...

Sylwiu, a ten stół to jakiej firmy? Miłej soboty :))

sylwia pisze...

Violu,
wyslalam Ci maila.

violka pisze...

Dziękuję Sylwiu, zafundowałaś mi ucztę dla oczu :))

smutne_misie pisze...

witam raz jeszcze, piekny ten stół. zdradzisz, gdzie go kupiłaś?
pozdrawiam,
paulina i misie:)

sylwia pisze...

Smutnie misie, masz na mysli stol kuchenny ? Kupilam go w Boutique Pierrot, byl robiony na zamowienie razem z meblami kuchennymi.

smutne_misie pisze...

dzięki!:)

Daniel Pawski pisze...

U mnie w sypialni w ostatnim czasie również pojawiło się nowe łóżko https://senpo.pl/lozka/lozka-180x200/ więc teraz każda moja noc jest bardzo wyjątkowa. W końcu wiem co to oznacza porządnie się wyspać i wstaję o wiele bardziej wypoczęty.