niedziela, 26 maja 2013

Weekend

Pogoda średnio zachęcająca do spacerów w ten weekend, ale szczególnie też się nie nudziłam.
W sobotę odwiedziłam fajny sklep na Żoliborzu.
Wymyśliłam kolejne poduszki i torebki. Dojrzałam na patio moje zioła, rosną niesamowicie szybko, kupiłam małe sadzonki niedawno, a chyba niedługo będę musiała je poprzesadzać do większych donic. W wolnej chwili dojrzałam też postępy remontowe w mieszkaniu, trochę to jeszcze potrwa niestety. Tak to jest z remontami, że zawsze coś wypadnie.

Zajawki nieskończonej łazienki, ostanie moje poduszkowe pomysły, torebki, zioła.
















8 komentarzy:

hanuszka pisze...

Słowem... udany weekend :-)

Test pisze...

Przepiękna ta podłoga :)

Marta pisze...

Genialnie wygląda ta podłoga! Świetnie się to wszystko zapowiada i nie mogę się doczekać na ciąg dalszy!

Anonimowy pisze...

jakie cudowne wzory
podloga w lazience jest FENOMENALNA
ciekawa jestem aranzacji z poduchami
pozdrawiam cieplo!
ps wylacz weryfikacja obrazkowa w komentarzach plz - to moze zniechecac do zostawienia wpisu:))

aagaa pisze...

Piękna ta podłoga w łazience!!

Agnieszka Lifestyle Inspiracje pisze...

Widać, że lubisz różnorodność we wzorach :)

sylwia pisze...

Cieszę się, że Wam się podoba zajawka łazienkowa.

Zgadza się lubię różne wzory, poduszki i torebki są akurat do sprzedania.

Beti House pisze...

Widzę,że weekend był bardzo udany :)