sobota, 14 czerwca 2014

Mieszkania na sprzedaż

Witajcie, 

od dawna zaglądam na strony agencji nieruchomości, mam kilka ulubionych, głównie szwedzkie, niemieckie i jedną, dwie polskie. 
Wiem, że na wielu blogach była już dyskusja na temat wyeksponowania mieszkania do sprzedaży, robieniu zdjęć itp, to ten temat jakoś ciągle w głowie mi powraca. 
Dlaczego ludzie wrzucają do sieci tak kiepskiej jakości zdjęcia chcąc sprzedać mieszkanie ?
Nie wspomnę już o tym co zdjęcia prezentują, rozstawione pranie, zlewy pełne nieumytych naczyń itp. Czasami wystarczy wysprzątać mieszkanie i dopiero zrobić zdjęcia. 
Ciekawe kiedy w Polsce mieszkania wystawione na sprzedaż, wynajem, będą chociaż w niewielkim stopniu przypominały te wystawiane na zagranicznych portalach ?

Co o tym myślicie ?

Poniżej zdjęcia z mojej ulubionej agencji http://www.fantasticfrank.de/,mieszkanie 42 m2, fajnie rozplanowane, podoba mi się stół i to co na stole, jedyne co mi się nie podoba w tym mieszkaniu to łazienka, a konkretnie płytki, no i nie zerwali naklejki na wc:)))









19 komentarzy:

mondaydevelopment pisze...

Bardzo ładne mieszkania na sprzedaż w tych niemieckich agencjach!

Irena Kawala pisze...

Mieszkania na sprzedaż czasami potrafią być dość mocno zaniedbane i to może odstraszyć potencjalnych klientów. Jak szukałam dla siebie mieszkania to zgłosiłam się do https://highlevelestate.pl gdyż zależało mi, aby moją sprawą zajęli się profesjonaliści. Oczywiście wszystko się udało i znalazłam apartament taki jakiego szukałam.

Mateusz pisze...

Mieszkania na sprzedaż w naszym kraju rzeczywiście mają robione słabej jakości zdjęcia. Najlepiej wśród wszystkich ofert prezentują się developerskie, ponieważ oni mogą sobie pozwolić na wynajem profesjonalnych fotografów, by zachęcić do zakupu. A te prezentowane zdjęcia są naprawdę super :)

Anka pisze...

U nas kiedy ktoś poszukuje mieszkania rynek pierwotny powinien rozważyć na początku. Nowe mieszkania są zdecydowanie nowocześniejsze i stylowo urządzone, poza tym posiadają świeże instalacje, dzięki czemu ryzyko awarii jest mniejsze. Nie trzeba liczyć się z kosztami remontu. Poza tym nadaje się do zamieszkania od razu po wprowadzeniu. Jest to świetne rozwiązanie, kiedy komuś zależy na czasie.

Edyta pisze...

Uważam, że w województwie kujawsko-pomorskim można znaleźć naprawdę piękne mieszkania. Bydgoszcz to miasto, w którym bardzo dobrze mi się żyje, nic więc dziwnego w tym, że mieszkanie zakupiłam właśnie tutaj. Idealne lokum znalazłam z pomocą poleconej mi firmy, która oferuje swym klientom jedynie nowe mieszkania z bydgoskiego rynku pierwotnego.

Balbi pisze...

Z moich doświadczeń wynika, że idealnego lokum nie warto szukać na własną rękę. Lepiej skorzystać z pomocy uczciwego, godnego zaufania agenta biura nieruchomości, który nie tylko znajdzie dla nas najlepsze oferty, ale również zweryfikuje ich wiarygodność. To właśnie w ten sposób udało mi się znaleźć idealnie mieszkanie na sprzedaż. Trójmiasto zawsze było moim największym marzeniem, cieszę się więc, że to właśnie tam już niebawem zamieszkam z moją rodzinką.

poziomkowa pisze...

Myślę, że niewiele młodych osób może sobie dziś pozwolić na kupno mieszkania... W moim przypadku jeszcze przez kilka najbliższych lat w grę będzie wchodzić jedynie wynajem. Fakt ten nie ciąży mi jednak na sercu, ponieważ moja ulubiona agencja wynajmu mieszkań z Warszawy pomogła mi znaleźć naprawdę korzystną ofertę, która wcale nie nadwyręża tak mojego budżetu. Dzięki temu mogę powili odkładać pieniądze na własne M4.:)

Przemysław Tolewski pisze...

Wybór mieszkania nie jest łatwą decyzją i chyba każdy o tym wie kto miał okazję kupować dla siebie nieruchomość. Ja doskonale kojarzę, że jak szukaliśmy mieszkania to dzięki developerowi https://www.eurostyl.com.pl/ udało nam się je znaleźć w wymarzonej dla nas lokalizacji oraz rozstawieniu.

Daniel Pawski pisze...

Szkoda, że dopiero teraz je zauważyłem, bo właśnie całkiem niedawno kupiłem mieszkanie. Oczywiście przedtem przeszukałem internet i przy okazji natrafiłem na wpis https://cuk.pl/porady/ubezpieczenie-nieruchomosci-pod-kredyt odnośnie ubezpieczenia nieruchomości pod kredyt. Mnie także taka sytuacja dotyczy.

Wojciech Roszkowski pisze...

Bardzo konkretnie napisane. Super artykuł.

Anna Barańska pisze...

Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

Anonimowy pisze...

W moim przypadku akurat było tak, że ja również miałam swoje mieszkanie w Warszawie na sprzedaż. Dlatego bez chwili zawahania zdecydowałam się na kontakt z https://zmiana-lokum.pl/oferta-skupu-nieruchomosci/ i to właśnie oni skupili moje mieszkanie bez większego problemu.

Agata Borowska pisze...

Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

Wojciech Roszkowski pisze...

Naprawdę świetnie napisane. Pozdrawiam.

Izabella Nowotka pisze...

Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

Marta Wiśniewska pisze...

Muszę przyznać, że ja także od jakiegoś czasu jestem właścicielką mojego nowego mieszkania. Najbardziej jednak jestem zadowolona z ekipy https://www.wawerbud.pl która moim zdaniem, wykonuje remonty na najwyższym poziomie.

Dominika Starańska pisze...

W sumie ja również posiadam już własne mieszkanie i teraz chcę przeprowadzić w nim remont z prawdziwego zdarzenia. Muszę przyznać, że już widziałam w sklepie https://artcorestudio.pl/ bardzo fajne materiały do wykończenia wnętrz.

Dominika Starańska pisze...

W sumie gdy chodzi o sam fakt posiadania mieszkania czy domu to również bardzo ważnym jest to aby wiedzieć także komu zlecieć wykonanie remontów. Jak dla mnie świetną opcją jest zawsze korzystanie z usług http://remonty.wroclaw.pl/ i wiem, że ta opcja jest zdecydowanie najlepsza.