sobota, 7 marca 2015

Marmur

Marmur zawsze mi się kojarzył z kiczem i z nowobogactwem, ale w tamtym roku zobaczyłam inne oblicze tego kamienia. A to za sprawą głównie skandynawskich firm które wprowadziły do swojej oferty rożnego rodzaju dodatki z marmuru. Robią już praktycznie wszystko, od desek, po świeczniki kończąc na blatach stolików kawowych.

Marzy mi się deska marmurowa do serwowania potraw oraz stolik kawowy z blatem marmurowym.
Jeśli będę robiła w przyszłości nową łazienkę to na pewno wezmę pod uwagę płytki z marmuru.



















   

3 komentarze:

materacenazdrowie pisze...

Marmur nie tylko doskonale wygląda, ale jest również materiałem bardzo wytrzymałym. Bardzo ładnie to wygląda

profesjonalne środki czystości pisze...

Z ilości przesyłanych do mnie zapytań o pielęgnację marmuru muszę stwierdzić, że niestety marmur nie jest łatwy w utrzymaniu czystości i nie jest wcale trwałym materiałem. Jest on bowiem wrażliwy na plamy np. z cytryny. Jeśli zbyt szybko nie usuniemy soku z cytryny z powierzchni marmuru to pozostanie na nim trwałe zmatowienie/odbarwienie powierzchni.

expertcompany.com.pl pisze...



Nasi specjaliści zostali przeszkoleni w zakresie pielęgnacji różnych powierzchni i starannie uporządkują wyroby z:
kamienia naturalnego i sztucznego
marmuru
drewna
tekstyliów
ceramiki
akrylu