wtorek, 3 maja 2016

Nowe lampy

Metalowa lampa z lat 70-tych profesjonalnie odrestaurowana, z dbałością o każdy detal. Stanowi ciekawe uzupełnienie wnętrza.
Kolor żółty.
Nowa elektryka, oprawki na gwint E-27 (duży).
Kable w oplocie tekstylnym (120 cm długości pepitka) plus podsufitka czarna.
Sprzedawana bez żarówki.
Wymiary lampy: wysokość 19 cm, średnica klosza 49,5 cm.




Metalowa lampa z lat 70-tych profesjonalnie odrestaurowana, z dbałością o każdy detal. Stanowi ciekawe uzupełnienie wnętrza.
Kolory granatowy.
Nowa elektryka, oprawki na gwint E-27 (duży).
Kable w oplocie tekstylnym ( kolor złoty) plus podsufitka czarna.
Sprzedawana bez żarówki.
Wymiary lampy: wysokość 19 cm, średnica klosza 49,5 cm.
Sprzedawana bez żarówki.




Stara wyjątkowa,duża industrialna lampa.
Stanowią ciekawe uzupełnienie wnętrza.
Lampa zostały profesjonalnie odrestaurowane, z dbałością o każdy detal. Wypiaskowana, pomalowana w lakierni.
Kolory pomarańczowy.
Nowa elektryka, oprawki na gwint E-27 (duży).
Kabel w oplocie tekstylnym – pleciony (1,5 m długości w kolorze czarnym). Lampa do zawieszenia na stalowej lince (dołączona).Wymiary lampy: wysokość 43 cm, średnica klosza 54 cm.



W razie pytań fabrica@gazeta.pl

7 komentarzy:

Dosia pisze...

Cierpliwość ma swoje granice, a ten blog z takimi fajnymi artykułami powinien być zdecydowanie wyżej.

Paula pisze...

Wyglądają trochę jak kielichy kwiatów, ciekawa jestem czy designer miał to na myśli, kiedy je projektował.

Natalia pisze...

Ta niebieska wygląda świetnie! :)

studioswiatla pisze...

Wybór nowych lamp jest zawsze ogromnym wyzwaniem. Sama przede wszystkim szukając tego rodzaju produktów, staram się stawiać na fajną kolorystykę, jak i ciekawą stylistykę. Bądź co bądź, jakby nie patrzeć, to właśnie oświetlenie ma ogromny wpływ na nastrój w naszym domu:)

Tami pisze...

Ostatnio sprawiłam sobie dwie stylowe lampy wiszące nad stół i z perspektywy czasu muszę przyznać, że decyzja ta okazała się istnym strzałem w dziesiątkę! Koleżanka poleciła mi świetny sklep internetowy, w którym mogłam wybierać spośród wielu interesujących modeli lamp. Do mnie przemówiły najbardziej lampy szklane, ale nie ukrywam, że bursztynowe, miedziane klosze również bardzo mnie zaintrygowały.

Dławnice kablowe pisze...

Według mnie żółta najlepsza!
Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

natkar pisze...

No moim zdaniem te lampy są spoko, ale nic wybitnego. Mi się akurat granatowa podobała, ale jak kto woli. Ja to w sumie mam do zaoferowania wam sklep Interblue https://www.interblue.pl/ , gdzie dostaniecie lampy i inne elementy oświetleniowe. A nawet dodatki do smart domu.