wtorek, 7 kwietnia 2009

Kanapa



Od wczoraj jestem szczesliwa posiadaczka tej oto kanapy !

16 komentarzy:

Unknown pisze...

Bardzo ładna kanapa i pewnie strasznie wygodna!?
Ech,dawkujesz nam swoje mieszkanko,a ja już nie mogę się doczekać całości!
Pozdrawiam.

Kasia pisze...

Ale fajniutko!
Na taką sofkę dawno polowałam....
Poduszeczki w sam raz!
pozdrawiam ;-)

joanna pisze...

Wpisuje sie w całośc, bardzo mi się podoba :))

Elle pisze...

Ładna :) i podusie śliczne :)

sylwia pisze...

Dziekuje i życze Wszystkim Wesołych Świąt.

olla pisze...

Sylwio, Wesołych Swiąt również Tobie:)) Pierwszych w nowym gniazdku, które pięknieje z każdym postem:)) Pozdrawiam gorąco:))

Unknown pisze...

Wesołych Świąt. Kanapa piękna. Jesteś o kilka etapów przede mną i możesz się już cieszyć dopieszczając swoje piękne wnętrza. Zdradź proszę gdzie nabyłaś taką kanapę. Pozdrawiam

sylwia pisze...

Dzieki Conchita, Tobie rowniez zycze Wesolych Świąt.

Kanapa jest firmy Furninova.

Ita pisze...

Świetna kanapa ,będzie gdzie odpocząć .
Życzę wesołych Świat Wielkanocnych.

Anonimowy pisze...

Dobry wybór, bo te kanapy są bardzo wygone (mam w domu).

PEEK-A-BOO ENGLISH pisze...

Pozdrawiam poświątecznie i zapraszam do mnie na www.domek-na-skwerku.blogspot.com

Anonimowy pisze...

Witaj Sylwio!
Bardzo ładne mieszkanko! Podobają mi się Twoje dodatki i mebelki. Wpadła mi w oko jedna roślinka - a teraz jestem w trakcie okwiecania mojego M - chodzi mi o tę z białymi kwiatuszkami, jest śliczna, czy jest sztuczna-czy prawdziwa i jak się nazywa? Czy również w Obi, jeśli tak to w którym, jestem również z Warszawy. Bardzo dziękuję z góry za podpowiedź. Pozdrawiam ciepło, Monika

Anonimowy pisze...

podam na wszelki wypadek mojego maila mimek21@poczta.onet.pl
Pozdrawiam jeszcze raz, Monika

sylwia pisze...

Bardzo się cieszę, że Wam się kanapa podoba:)
Moniko,
bialy kwiat jest prawdziwy, to azalia, kupiony na al.krakowskiej u Wojciechowskiego- taki duzy sklep z kwiatami doniczkowymi.
Pozdrawiam serdecznie,
Sylwia

kopciuszek pisze...

Ale ładna, taka nowiutka i elegancka...

Brahdelt pisze...

Też będę miała taką, tylko czerwoną. *^v^*