środa, 12 sierpnia 2009

Wiem, wiem zwariowałam.......








bo kupilam kolejne lustro....i w dodatku takie juz mam tylko w innym kolorze:):):)

Ja juz tam mam, jak sie na cos upre, to nie ma zmiluj sie.Po prostu nie moglam sie mu oprzec:)

Przygarnelam lustro do "przedpokoju", w moi przypadku ciezko to nazwac przedpokojem, ale znajac mnie to bedzie stalo jeszcze w 10 miejscach zanim znajde mu docelowe miejsce.

Zaslony juz mam, tylko lekko pogniecione, w przyszlosci moze zmienie karnisz bo mi sie nie podoba i powinien byc dluzszy,zeby zaslonka przykrywala kaloryfer.

Materac sobie czeka na lozeczko i moze juz w przyszlym tygodniu sie doczeka.

Ide juz spac.
Dobranoc,
S.

Pozdrawiam wszystkich odwiedzajacych moj blog:)

23 komentarze:

vivaespaña pisze...

odwiedzam, podglądam i zawsze z niecierpliwością czekam na kolejne zmiany w mieszkanku!
sama jestem na etapie skuwania ścian i wymiany rurek z wodą, ale wiem, że w końcu nadejdzie ten cudowny dzień urządzania!
Pozdrawiam serdecznie

joanna pisze...

Ależ ono cudnie wygląda w tym miejscu :))
To może do końca nie zwariowałaś ;)))???

Pozdrawiam serdecznie :)

13ka pisze...

No teraz to toaletka idealna ;) bardzo fajne to lustro ... karnisz rzeczywiście do poprawienia w przyszłości, ale to niestety są takie nasze niedoróbki, które wychodzą w praniu. Ciekawi mnie jeszcze Twoja narzuta kochanieńka zdradzisz gdzie ją nabyłaś? pozdrawiam serdecznie

Bianca~ pisze...

Lustro pasuje jak ulał do tej szafeczki :) Może szkoda zasłaniać taki duży kawałek ściany z powodu kaloryfera, jakiś ładny ażurowy biały panel by załatwił sprawę, a nad nim można wtedy coś powiesić. Chciałam jeszcze tylko dodać, że masz u mnie wyróżnienie. Pozdrawiam słonecznie...

aagaa pisze...

Wcale nie zwariowałaś.Lustra sa przepiekne.Gdzie Ty takie cuda wynajdujesz?
13ko-narzuta jest z inspiracji-odpowiem za Sylwię.Kiedyś też o nia pytałam.Nie mają teraz białych.

Sylwia-śliczny masz banerek..A ta lampa skąd?Mnie to wszystko się u Ciebie strasznie podoba..
Pozdrawiam

asiorek pisze...

świetne lustro, wszystko świetne:)))
zachwycam sie każdym detalem i spójnością tego mieszkanka:) i wzdycham, że u mnie nie może być tak idealnie pod linijkę, jakbym chciała:( jak coś ustawię zaraz znika-za sprawą dwulatka:P ale taka kolej rzeczy:P
pozdrawiam

Elle pisze...

Piękne to lustro! Nie dziwię się, że się skusiłaś :)

Sunsette pisze...

Witam, zaglądam tu od dawna, od ciebie zaraziłam się upodobaniem do stylu shabby chic! Lustro jest piękne i wcale się nie dziwię, że kupiłaś drugie, zrobiłabym tak samo! Pozdrawiam:)

skandi design pisze...

PIekne lustro piekne mieszkanko
pozdrawiam

Renata pisze...

Super to Twoje lustro, bardzo mi się podoba.
Mieszkanie masz coraz piękniejsze i tak szybko je urządzasz, aż zazdroszczę.
Pozdrawiam serdecznie

Basia pisze...

Witaj Sylwiu!
Podglądam i oglądam Twojego bloga od samego początku i nie mogę się niekiedy napatrzeć na Twoje cudeńka.Pięknie urządzasz to swoje mieszkanko!!!Uważam,że nie ma nic złego w tym,że chcesz,by Twoje cztery ściany miały charakter,przecież każda z Nas potrafi zrozumieć miłość do pięknych przedmiotów,gustownie urządzonych wnętrz choćby z tej przyczyny,że pewnie w większości same mamy,bądź dążymy do tego by mieć swój azyl na ziemi,w którym możemy złapać oddech i zapomnieć o troskach dnia codziennego.Życzę Ci samych pięknych chwil w tym mieszkanku i dobrej ręki do wynajdywania różnych przydasiów o durnostojek.
Pozdrawiam,
Basia

lavendine pisze...

witam.
podgladam po cichu.zbieram inspiracje. pozwolę sobie zapytac u którego sprzedawcy allegro można nabyc te cudne lustra? śnią mi sie po nocach:)
pozdrawiam z wrocławia
lavendine

sylwia pisze...

Dziekuje bardzo Dziewczyny za mile komentarze.

Vivaespania, zycze powodzenia przy remoncie i duzo sily.

13ka, tak jak napisala Aagaa ze sklepu Inspiracje.

Bianco, bardzo dziekuje za wyroznienie.
Aagaa, lustro kupione na allegro.O ktora lampe chodzi, ta co stoi na stoliczku okraglym ?Jezeli tak, to jest z Boutique Pierrot.
Pozdrowienia dla mojego rodzinnego Zwolenia, w przyszlym tygodniu tam bede.
Lavendine, sprzedawca to Oriente-Lux.

Milego wieczoru,
S.

Unknown pisze...

Napiszę krótko:cudnie!

alewe pisze...

Sylwio-czy twoje mieszkanie nie jest przypadkiem z gumy ;) nie wiem jak Ty te wszystkie cudności tam mieścisz i ciągle masz jeszcze miejsce na kolejne :D
pozdrawiam ciepło

lavendine pisze...

dziękuje :). udało mi się znależć sprzedawce i teraz zajrzałam do Ciebie i prosze, potwierdziłaś moje " znalezisko"
lubię tu zagladać. jest pięknie u Ciebie ale to wiesz:DDD

pozdrawiam
lavendine

sylwia pisze...

Alawe, ja tez nie wiem jak mi sie to wszystko miesci w takiej klitce.

aagaa pisze...

Tak,chodzi mi o tę lampę na okragłym stoliczku.Jest piękna..
Sylwia,Zwoleń pozdrowiony!!!!!

Anonimowy pisze...

Pięknie u Ciebie , nastrojowo , i z emanującą świeżością i spokojem . Pozdrawiam serdecznie

ivon777 pisze...

Witaj Sylwia
Wspaniale urządziłaś swoje M.
Jest bajecznie pięknie,klimat tak niezwykły , że pewnie goście nie chcą od Ciebie wychodzić . dawno mnie nie było na blogu- a tymczasem widze - ile się zmienilo...
Lustro cudne! Też nie moglabym sie oprzeć... Moc serdecznych pozdrowien z Wielkopolski!

Madalene pisze...

Lustro świetnie pasuje w tym miejscu. Jest piękne, więc zakup w moim odczuciu jak najbardziej usprawiedliwiony ;)
Chciałabym Cię zapytać o kanapę. Czy to jest Chicago? A jaki masz kolor obicia?
Ja dopiero niedawno zamówiłam swoją - 3S we wdzięcznym kolorze Cement, a Ty masz jeśli mi się dobrze wydaje 2,5S? Ale termin realizacji mnie położył. Też musiałaś czekać na swoją 8 tygodni?
Pozdrawiam z urządzanego właśnie mieszkanka,
Madalene

13ka pisze...

dzięki aagaa/Sylwia za namiar ... że też ja zawsze wypatrzę coś czego nie ma ... buuuu pozdrawiam

sylwia pisze...

Magdaleno,
jutro Ci podam szczegoly dot. kanapy.
Na swoja czekalam 4 tygodnie.