sobota, 2 maja 2009

:)






Znowu cos poprzestawialam, pozmienialam,ale to takie drobne zmiany, czekam na kolejne rzeczy m.in.materac,szafe, podlaczenie internetu itp.
Obrazki mam zamiar powiesic nad kanapa, ale to jeszcze nic pewnego.

Bielizniarka stoi na balkonie, nie wiem gdzie ja postawic ? Mam 3 propozycje:
1.wstawic ja miedzy lodowke, a kanape ?
2.postawic ja kolo okna balonowego, tam gdzie obecnie stoi krzeslo z poduszkami, a kanape przyblizyc do lodowki ?
3.postawic ja na przeciwnej scianie np. obok szafy jak przyjedzie ?

Bede wdzieczna za Wasze podpowiedzi.

Pozdrawiam,
S.

8 komentarzy:

Pasjonatka pisze...

Między kanapę a lodówkę. Ja bym kanapy do lodówki nie przysuwała. Ale cokolwiek zrobisz - i tak będzie cudnie!
Pozdrawiam serdecznie, P.

Brahdelt pisze...

Między kanapę a lodówkę albo obok szafy, kanapy bym nie ruszała, teraz jest ładnie zaznaczona strefa kuchni i pokoju.

sylwia pisze...

Dzieki za opinie,ta opcja miedzy lodowke, a kanape tez mi najbardziej odpowida.

Pozdrawiam,
Sylwia

Unknown pisze...

Też myślę,że między lodówką a kanapą będzie najlepiej :)
Twoje mieszkanko z dnia na dzień robi się coraz ładniejsze!
Pozdrawiam serdecznie.

aagaa pisze...

Coraz piękniej u Ciebie.A bieliżniarkę też bym postawiła między lodówką a kanapą.Fajne połaczenie będzie części kuchennej z wypoczynkową..Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Hello
I love your blog,it'so romantic,very nice!!
Have a nice week!!
Anita from PARIS FRANCE

joanna pisze...

To ja się 'wyłamię' ;))
Ponieważ wyobrażałam sobie, że 'zaplecze' lodówki zostanie zasłonięte jakimś wyższym mebelkiem, stąd jestem za opcją 3.
Z pewnością nie przysuwałabym bardziej kanapy do lodówki.

Sylwio, na szczęście bieliźniarka jest nieduża i możesz z nią "pojeździć" :)
Obrazki piękne :)
Pozdrawiam serdecznie

peggykombinera pisze...

piękna klatka. niesamowita!

:)))))))